93 de copii îşi continuă studiile la liceu prin programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România datorită campaniei desfăşurate în parteneriat cu KFC şi Pizza Hut

În patru săptămâni s-a strâns suma record de 75.000 de euro.

Bucureşti, 11 noiembrie 2014. KFC și Pizza Hut România au strâns suma record de 75.000 de euro pentru programul „Vreau în clasa a noua” al World Vision România, în urma campaniei desfășurate în luna octombrie. Este cea mai mare contribuție de până acum, acesta fiind cel de-al șaptelea an consecutiv când cele două companii susțin programul, atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât și în calitate de donator.
Iniţial ne-am propus ca, prin această campanie să susținem 70 de copii fără posibilități materiale din mediul rural, din județele Vaslui, Iași, Dolj și Vâlcea, să-şi continue studiile la liceu. Datorită rezultatelor peste așteptări, cu fondurile strânse vom sprijini 93 de copii, cu 23 mai mulți față de obiectivul inițial. În prezent, în programul „Vreau în clasa a noua” sunt înscrişi 173 de copii.
“Campania noastră în parteneriat cu KFC Romania și Pizza Hut ne confirmă, în fiecare an, că există foarte mulți oameni generoși, care vor să ajute – e nevoie doar de o poveste frumoasă, care sa le ajungă la suflet și să le demonstreze că ajutorul lor are rezultate palpabile. Programul Vreau în clasa a noua este o astfel de poveste, ale carei personaje <> sunt tinerii care își doresc să meargă la liceu și să devină cineva în viață, chiar dacă nu au avut norocul să crească într-un mediu prosper. I-am cunoscut personal pe unii dintre ei și am descoperit niște copii activi, siguri pe ei, interesați de lumea în care trăiesc, dornici să învete și să progreseze, cu planuri mari pentru viitor. Le mulțumim partenerilor nostri și tuturor clienților care nu au trecut indiferenți pe lângă urnele din restaurante, le mulțumim de asemenea ambasadorilor care ne-au fost alături și în acest an și au susținut campania în mod consecvent”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.
„Toți copiii au dreptul la educație. Aceasta este singura cale prin care își pot construi un viitor mai bun și pot scăpa de sărăcie. În cei șapte ani în care am susținut acest program, am strâns peste un sfert de milion de euro și am ajutat peste 700 de copii să își continue studiile la liceu. Le mulțumim clienților noștri, care sunt alături de noi în fiecare an, și angajaților KFC și Pizza Hut, pentru implicarea constantă și proactivă în campanie. De asemenea, îi mulțumim lui Dani Oțil pentru că ne-a ajutat, din nou, să popularizăm mesajul nostru. Împreună, reușim să depășim constant sumele adunate în campaniile anterioare și să oferim tot mai multe burse copiilor înscriși în program”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.
Campania s-a încheiat pe 31 octombrie și s-a desfășurat pe parcursul a patru săptămâni, perioadă în care urnele “Vreau în clasa a noua” au fost amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine și-a dorit să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să achiziționeze ceva.
Dani Oțil, ambasadorul proiectului pentru cel de-al doilea an consecutiv, a susținut campania cu o donație de 400 de euro, obținuți din vânzarea prin licitație, pe pagina de Facebook, a primei lui căști de motociclist. De asemenea, au susţinut campania prin promovare în social media Daniela Nane şi Călin Goia, ambasadori World Vision România.
Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile.
Campania “Vreau în clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc., al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite.

Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

*****

Despre World Vision România
World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia World Vision România lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 23 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, în 394 de comunităţi din 8 judeţe.
World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.

Despre KFC
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Strips, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 52 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine opt restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.

Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine peste 13.300 de restaurante în mai mult de 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactaţi:
Oana Şerban
PR & Communications Manager World Vision Romania
Email: Oana_Serban@wvi.org
Nr. tel: 0736.444.822