O simpla plimbare in parc are numeroase beneficii pentru sanatate

Expertii afirma faptul ca si o simpla plimbare prin parc este plina de beneficii pentru sanatate, mai ales pentru persoanele care au o viata sedentara, fara sport. Decat sa te obosesti din prima cu o dieta dificila si un program de exercitii greoi, mai bine incepi cu pasi mici, prin plimbarea in parc. Aceasta constituie un exercitiu fizic simplu, dar care are beneficii pentru sanatate.

Colesterol rau, tensiune arteriala, diabet tip 2

beneficiile mersului pe jos

Toate aceste afectiuni sunt tinute in frau, daca plimbarea face parte din rutina noastra zilnica. Cercetatorii au dovedit ca 30 de minute de plimbare scad nivelul de colesterol, reduc riscul de imbolnavire in cazul diabetului de tip 2 si scad tensiunea arteriala. Nu mai spunem de beneficiile aduse doamnelor si domnilor care vor sa slabeasca: plimbarea arde caloriile! Ia cu tine o gentuta, unde sa tii o sticla cu apa; consuma minimum 2 litri de apa pe zi, pentru a te hidrata, mai ales dupa mers indelungat, alergat sau alte exercitii fizice care te vor extenua. Cauta modele de posete dama la MELI MELO – PARIS, care nu doar ca sunt frumoase, dar sunt si foarte practice.

Daca poti, mergi pe jos la serviciu sau macar o parte din drumul spre acolo. Astfel, vei imbina placutul cu utilul, pentru ca este dovedit faptul ca mersul pe jos ajuta la diminuarea stresului, imbunatateste circulatia sangvina si confera o stare generala de bine. Bineinteles, va fi mai greu sa faci asta, daca vei merge imbracata business, cu pantofi stiletto, insa, chiar daca acesta este stilul tau de zi cu zi, incearca si niste articole vestimentare mai casual, care sa iti permita sa te misti mai usor. In plus, nu ar strica sa vezi noile colectii, pline de feminitate, de la magazinele online de accesorii pentru femei si sa iti permiti momentele tale de rasfat si libertate!

sanatate prin mers

Tine cont ca pana si mersul pe jos are nevoie de incalzire, asa ca trebuie sa incepi intr-un ritm mai incet, pentru primele 5 minute, si sa se mareasca ritmul, cand te simti mai in forma. Specialistii recomanda si pauzele dese, pentru schimbarea ritmului, atunci cand te simti obosita, dar fara sa te opresti din mers. Incepe cu sesiuni de mers scurte, adaugand, treptat, pana ajungi si la o ora de mers, in fiecare zi pe saptamana. Nu mai spunem de beneficiile alergatului; daca poti, fa si acest lucru, oricat de des poti! Vei avea o inima mai puternica, vei arata si te vei simti extraordinar. Alege si o dieta alimentara adecvata, pentru a obtine rezultatele dorite.

Daca mergi la plimbare in timpul liber, atunci este si mai bine, pentru ca poti lua o persoana cu tine si sa va antrenati impreuna. Atunci cand exercitiile fizice se fac in doua persoane este mai bine, pentru ca se motiveaza una pe cealalta si rezultatele incep sa se vada mai devreme. Desi ar trebui sa fii consecventa, nu este cazul sa intri in panica, in cazul in care se intampla sa pierzi o zi din antrenament, nu dispera si, cel mai important, nu abandona misiunea! Pastreaza-ti acelasi program si nu te forta cand reiei antrenamentul. Incearca sa iti faci un program de care sa te poti tine, iar, daca ai o zi mai grea la serviciu, nu uita sa faci 30 de minute de intinderi, pentru a relaxa muschii; imediat te vei simti mai bine.

  • beneficiile mersului pe jos
  • sanatate prin mers
  • mers
PR Total este un serviciu online dedicat companiilor care doresc sa informeze publicul tinta prin comunicate de presa. Acest serviciu de comunicate de presa online este gratuit! PR Total ofera posibilitatea oricarei companii sa publice gratuit comunicate de presa pe acest portal online.